Tiedote asiakkaille hinnanmuutoksesta 1.12. alkaen

Hyvä asiakkaamme,

tervehdys Rajamäeltä! Vuoden 2018 viimeinen neljännes on meneillään, toivottavasti vuosi on ollut työntäyteinen ja onnistunut. Yleisen kustannustason nousun sekä raaka-aineiden ja pakkausmateriaalien hintavaikutusten vuoksi joudumme tarkistamaan tuotteidemme hintoja. Muutokset tulevat voimaan 1.12.2018 ja ovat keskimäärin 1,6 %. Tarkempaa tietoa saat omalta yhteyshenkilöltäsi ja asiakaspalvelustamme.

Muutoksia asiakaspalvelussa

Asiakaspalvelukoordinaattorimme Ulla Honko-Huotari on eläköitynyt 1.10. alkaen. Asiakaspalvelutiimissämme on aloittanut samaan aikaa Suvi Lindroth, jonka tavoitat puhelinnumerosta 050 470 8080. Minttu Isoaho on jäämässä äitiyslomalle 3.12.

Jukka Sala on aloittanut marraskuun alussa Altian teollisten tuotteiden myyntijohtajana. Jukka on opiskellut Lappeenrannan ja Helsingin Teknillisessä Korkeakoulussa ja suorittanut Henley Business Schoolin MBA tutkinnon. Aikaisempi työskentely energian, elintarvikkeiden, kemian sekä teollisen jalostuksen sektorilla luovat kattavan näkemyksen usealta Altia Industrialin palvelemalta teollisuudenalalta.

Myyntijohtajana Jukka haluaa varmistaa, että koko Altian teollisten tuotteiden myyntitiimillä on välineet vastata asiakkaiden vaativimpiinkin toiveisiin. ”Bisnestä tehdään aina ihmisten välisenä dialogina ja siksi vain motivoitunut henkilöstö pystyy menestyksekkäästi luomaan onnistuneen asiakaskokemuksen.” toteaa Jukka Sala. ”Olen innoissani voidessani antaa kokemukseni Altian teollisten tuotteiden laajan asiakaskunnan käyttöön. Uskon, että yhdessä asiantuntevan henkilöstömme kanssa pystymme palvelemaan asiakkaitamme hyvin myös jatkossa.” Myyntijohtaja Jukka Salan tavoitat numerosta 040 501 7489.

Ystävällisin terveisin ja hyvää syksyn jatkoa toivottaen,

Jukka Sala sekä koko myynti- ja asiakaspalvelutiimimme